Nový začátek ?

úterý 23. června 2015
Moc vás všechny zdravím u po dlouhé době nového článku. Dlouho jsem uvažovala co s blogem, protože jsem už na něj vůbec neměla čas. Škola mě zaměstnává takovým způsobem, že jsem si ani nebyla jistá jestli to všechno zvládnu. Každopádně už se nám blíží prázdniny KONEČNĚ !!. A já se rozhodla začít znova a to bohužel znamená i nový blog. Nevím jestli bohužel, ale každopádně budu moc ráda, když se můj nový blog bude líbit, jak starším čtenářům, kteří mě tady sledovali, tak také doufám, že se zalíbí i novým čtenářům :))
Nový blog naleznete na adrese http://knihoblazen.blogspot.cz/    dlouho jsem nad názvem přemýšlela. Je pravda, že název Large book mania už ke mě prostě patří, ale Knihoblazen mě prostě vystihuje a myslím si, že se bude i lépe pamatovat. Na blogu naleznete zatím jen dva články. Ale nebojte postupně budou přibývat :) Blog ještě upravuji, takže tento vzhled ještě není trvalý.
Doufám, že si vás mé milé čtenáře opět získám a budete můj blog navštěvovat. S tímto se loučím jako autor blogu Largebookmania a těším se na vás na blogu knihoblazen.

























Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší.