Jmenuji se X - A.J.Molloy

neděle 8. března 2015


Originální název :  The story of X 
                Série : -
    Nakladatelství : Fragment
        Rok vydání :  2012
          Počet stran :  247


















                                                Anotace

 Láska, co spaluje. Touha, co ničí...

Dvaadvacetiletá americká studentka Alex (pro přátele X) přijíždí do Neapole, kde chce získat pro svou práci podklady o italské mafii. Hned první večer se v luxusní kavárně setká s elegantním mužem, který jí naprosto učaruje.
Marc Roscarrick - potomek šlechtického rodu - je přátelský, pohledný, inteligentní a neuvěřitelně přitažlivý. Kolem něj se však vznáší aura záhadnosti. Atraktivní muž v X probudí dosud nepoznanou touhu. Jeho tajemství je ale pro dívku šokující.
Vztah X s Marcem je možný pouze za jeho podmínek. Dokáže se X vzdát svých přání a podřídit se? Své touze, ohromující přitažlivosti a erotickým tajemstvím, která ji děsí a vzrušují zároveň?
  
    




Kniha vypráví příběh mladé Alexandry též oslovované Ixky , která se vydává do Itálie  na studijní pobyt . Za účelem napsání diplomové práce o italské mafii . Spolu se svou kamarádkou Jessicou si vychutnávají krásu Itálie . A hlavně její bary .
love me.Tam se setkávají s Markem bohatým dědicem , kterého předchází jeho minulost . Alexandru Mark hned očaruje , ta se rozhodne nenechat nic náhodě .
Mark podléhá kouzlu Ixky . Tak a tady nám začíná příběh plný sexu a kultury Itálie .

I need your love!Alexandra byla fajn postava . Trošku střeštěná , ale to milým způsobem . Občas jsem sice nechápala její myšlenkové pochody , ale budiž .

Mark byl velmi sympatický. Taktéž jako u Ixky jsem některé věci nedokázala pochopit , ale žádné jiné vítky nemám .



Knihu jsem začínala číst s tím , že ano vím že je to příběh plný sexu , ale na druhou stranu proč to nezkusit . Ovšem kupodivu mě i začalo bavit a knihu jsem si i docela užívala . Autorka píše velmi čtivě a do rádoby erotického románu se jí podařilo zakomponovat i krásy Itálie . Které zde jsou velmi pěkně vyobrazeny .
Celkově mě kniha velmi mile překvapila . I když to nebylo nic světoborného. Byla to fajn oddechovka .
Celkově hodnotím třemi hvězdičkami .




2 komentáře:

Každý komentář mě potěší.