S hlavou v oblacích ( pejru ) - Kateřina Petrusová

pondělí 29. prosince 2014

 
  
 Anotace


Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" jí přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano...?


 
Nakladatelství : Fragment
        Rok vydání : 2013
          Počet stran :119 


. | via TumblrVšechno to začíná , když se Markéta Mrázová vybourá v nějakém vidlákově cestou na párty . Setkává se s sexy , ale i děsivým Petrem (Marvinem). Nezbývá jí nic jiného než zůstat na jeho „ranči“ . Markéta z toho není nadšená ,ale během víkendu zažije něco , co nikdy předtím .
 
UntitledDěj se mi strašně líbí . I když je to hodně předvídatelné . Je skvělé si odpočinout od všech těch upírů, draků, vlkodlaků a nevím co všeho . Myslím si , že si knihu může přečíst člověk jakékoliv věkové kategorie . 

Kateřina Petrusová píše úžasně . Nespočetněkrát jsem vybuchla smíchy a přistihovala jsem se u toho , jak se usmívám. :)  Tato kniha,mě jenom utvrdila tom , že si musím přečíst Nebezpečnou lásku . Doufám , že Katka bude dál psát tak skvělé knihy .

Co se týče postav : Markéta – Je skvělá bláznivá blondýnka , kterou jsem si strašně oblíbila . A asi to bude i tím , že spolu sdílíme jméno .  :))

Pavel – byl pro Markétu takový princ na bílém koni . Taky jsem si ho oblíbila .A občas jsem se divila , že hysterickou Markétu neprohodil oknem .
  V knize najdeme taky skvělé vedlejší postavy jako jsou Kačenka a Filip . Jsou to manželé a taky věrní přátelé Markéty. 

Kniha je úžasná a jsem ráda , že jsem si jí přečetla . Zaručuji vám , že se budete smát a budete všechno prožívat společně s Markétou .Kniha má v sobě klasický románek a zápletku . Ale Katka to napsala tak , že z toho udělala něco neobyčejného .  


  Za recenzní výtisk mockrát děkuji nakladatelství Fragment.

4 komentáře:

Každý komentář mě potěší.