Nový začátek

pondělí 29. prosince 2014


Vítám vás u svého (dalšího) článku. Asi jste si všimli, že blog v poslední době zel prázdnotou a to hlavně díky střední škole tedy přesněji gymnáziu, které je pro mě hodně těžké. Asi všichni středo školáci chápou. Ale řekla bych, že na režim mé školy jsem si už zvykla a tak jsem se rozhodla, že se k blogování zase vrátím. 
 Ale jakmile jsem přišla na svůj blog zjistila jsem, že s ním moc spokojená nejsem. Takže místo plánované změny desingu je změna větší a to především názvu blogu. 

Blog se jmenoval Large book mania. Tento název jsem vybírala téměř před dvemi lety a líbil se mi. Jenže v poslední době jsem si začala uvědomovat, že anglický název se lidem (většinou) moc dobře nepamatuje tak jsem se rozhodla pro název nový a to:
 Mé knižní já.



Myslím si, že tento název přesně vystihuje to o čem tento blog je.



Další změnou je to, že jsem všechny články vrátila do stavu konceptu, protože některé smažu a s některými si pohraju tak abych byla spokojena.



Moc se ještě jednou omlouvám za mou ne-aktivitu a doufám, že se vám mé články budou líbit a budete se sem vracet :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mě potěší.