Filmy, které chci vidět / část 2.

pondělí 29. prosince 2014
Dneska vám ukážu pokračování filmů , které chci vidět . V poslední době se mi ten můj seznam začíná plnit . Takže jdeme na to .



Malý kousek nebe je film u kterého by neměl chybět smích , ale ani slzy .
Ve filmu vystupuje hlavní postava Marley , kterou hraje má oblíbená herečka Kate Hudson .Je to nezávyslá mladá žena , která bere vše s humorem .
Návštěva lékaře jí však změní život .
Film se mi námětem moc líbí . Mě prostě tento typ filmů baví . 
Když jsem četla diskuze o tomto filmu . Hodně lidí tam psalo , že u filmu brečelo . Takže kapesníky už mám na stole a jde se koukat .







Hříšný tanec 2 si přeju vidět už od dob kdy jsem jako malá holka hltala první díl v hlavní roli s Patrickem Swayzem a Jenifer Grey .
Dvojka je hodnocená docela špatně a popravdě jsem na ní nečetla ani jednu dobrou recenzi .
I tak se ovšem na tento taneční film moc těším a chci si na něj udělat obrázek sama .











Film (Ne)zadaní si umě získal pozornost díky hlavní roly Zacka Efrona , kterého mám moc ráda . (Ne)zadaní by měl být film o dohodě mezi kamarády že se nebudou vázat a budou si užívat života . Jenže to není vždy úplně jednoduché . Když začnou porušovat svůj slib snaží se to před svými kamarády tajit .

Film mi doporučovali i kamarádi . Takže se těším na vlnu zábavy a asi i nějaké té romantiky .    





Takže dneska samé romantické filmy :)) viděli jste některý z nich ??


8 komentářů:

  1. Hřišný tanec 2 jsem viděla a líbilo se mi to a Nezadaní jsem viděla jenom kousek a vypadalo to super :D, teď jsem si akorát vzpomněla že bych to vlastně už mohla dokoukat :DD.

    OdpovědětVymazat
  2. TAk to jsi první kdo mi řekl , že se mu to líbilo :D :D Tak to jsem ráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se Dirty dancing 2 líbil, mám ráda latinskoamerickou hudbu a bylo to zajímavé i tím, že je to na Kubě, kde vládne drsný režim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se na to začínám těšit čím dál tím víc :))

    OdpovědětVymazat
  5. Docela mě zaujal film Malý kousek nebe, na který se určitě někdy podívám. :) Jinak máš moc hezký blog. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda :)) vypadá fakt dobře ... Moc děkuju :)) ten tvůj se mi taky moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  7. film (ne)zadaní jsem viděla minulý týden a naprosto mě zklamal, ale myslím, že své fanoušky si najde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si nejsem jista, jak se mi bude líbit :) pustila jsem si začátek a hned jsem to vypla :D

      Vymazat

Každý komentář mě potěší.