Filmy, které chci vidět / část 1.

pondělí 29. prosince 2014
TumblrKaždý má určitě takový svůj seznam filmů , které chce vidět . Ať už pomyslný , nebo kdekoliv napsaný. Já už ani neměla ponětí o tom , jaké filmy chci vidět . Tak jsem se rozhodla je sem postupně přidávat . Dneska to bude první část .Ještě vám řeknu jaký žánr mám nejraději . Nevadí mi žádný žánr . Nejčastěji sleduju romantické komedie , ale i horory . Potom mám ráda dobrodužné filmy a i nějaký ten psycho nebo fantasy film . Jo a taky mám ráda pohádky :D





Legendární parta je animák , který vypadá skvěle. Asi se na to podívám s mladší  sestrou :))
Na to , že to je pohádka má na čsfd velmi vysoké hodnocení . Tak uvidíme . Jako první vám představuju tuto pohádku protože věřím, že by mohla bavit mnohé z vás.
 Čsfd:Zde









 


Jako další film jsem si vybrala Národ snílků . Což je romantické drama . Podle obsahu na čsfd má jít o milostný trojúhelník . Uvidíme jaké to bude. Na čsfd má poměrně vysoké hodnocení 72% tak snad mě to bude bavit :)
 čsfd : Zde








 
 A.I. Umělá inteligence je film o kterém nevím skoro nic . Je to už trochu starší film z roku 2001.
Chci se na něj podívat hlavně kvůli tomu, že režisérem filmu je Steven Spielberg i na čsfd má vysoké hodnocení 77% . Moc se na něj těším :)

čsfd : Zde











Jako další tady mám film Zkrocená hora na který jsem zvědavá získal 3 oscary . Uvidíme jak se bude líbit mě . Na čsfd má 79% a je to 194. nejoblíbenější film .
čsfd : Zde












Viděli jste nějaký z těchto filmů . Líbil se vám ? Jestli máte nějaký tip na film určitě mi o napište do komentářů :)

4 komentáře:

Každý komentář mě potěší.