Dračí oči / Čarodějka - Kristína Hlaváčková

neděle 12. října 2014

                  
                 Série : Dračí oči (1)
Nakladatelství : Fragment
    Rok vydání : 2014
         Počet stran :  392      














 Anotace


Untitled | via TumblrUčit se tančit, vyšívat a jak být hezká? To není nic pro princeznu Elenu. Chce bojovat po boku bratrů a prožívat velká dobrodružství. Ani se nenaděje a její sen se začne stávat skutečností. Osudové setkání s rudým drakem Ašrakem změní malé princezně život. Musí opustit svůj domov a odjet k elfům do kouzelného lesa, kde se má naučit ovládat a hlavně skrývat magii, která jí koluje v žilách. Nejde však o žádnou prestižní školu pro mladé dámy...

Dokáže Elena čelit všem změnám a nástrahám osudu, které na ni čekají? S pomocí mladého draka Charlika a svérázného přítele Michaela na to nebude sama. Bude to však stačit? Nepůjde totiž jen o ni, ale o budoucnost celého světa!

Musím se přiznat . Kniha se mi opravdu moc líbila i když jsem to nečekala. Jelikož mě tématika draků moc nebere. (ano máte pravdu ještě jsem nečetla Eragona, stydím se ) 
U této knihy mě velice překvapilo a to hodně pozitivně. Jak autorka do knihy draky zpracovala. 
Začala bych však hlavní postavou Elenou. O tom co pro mnohé bylo překvapení jsem věděla už dopředu a to o věku Eleny. Eleně je totiž  jen osm let. Jsem moc ráda, že jsem si to u Klerii přečetla, protože bych byla asi mírně zklamaná.
Elena je už od malinka neohrožená dívka, která se ničeho nebojí a jde do všeho po hlavě.
Musím se přiznat že mi hrdinka strašně moc připomínala Aryu Stark z Game of Thrones.
A proto mě to bavilo ještě víc.

Elena si poklidně žije doma na hradu. Avšak jen do té doby dokut nezachrání malého dráčka Charlika.

Potom musí opustit domov a vydává se napospas, ale i na pomoc dalším nadpřirozeným bytostem.


Aby jste si děj užili víc vám neprozradím, ale je to pěkná knížka. Ve které si určitě najdete každý něco.
Postavy mi byli sympatické. Jediné co mi vadilo byli opravdu moc dlouhé kapitoly. Já nerada dělám to, že odložím knihu když nemám dočtenou kapitolu. Tady to bohužel nešlo.

Knize dávám čtyři hvězdičky a už se těším až si přečtu druhý díl.


 
Za recenzní výtisk mockrát děkuji nakladatelství Fragment.



2 komentáře:

Každý komentář mě potěší.